Hallo Navigator, we nodigen u uit om onze selectie van veelgestelde vragen te lezen om uw eerdere twijfels op te lossen en uw wachttijd te minimaliseren. Met dit systeem proberen we het reserveringsproces te vernieuwen en te stroomlijnen. Als u twijfels heeft over de persoonlijke aandacht die u krijgt zodra uw reservering is bevestigd, hoeft u alleen maar de evaluatie te lezen van de zeilers die commentaar hebben geleverd op hun ervaring met het genieten ...
Hallo Navigator, we nodigen u uit om onze selectie van veelgestelde vragen te lezen om uw eerdere twijfels op te lossen en uw wachttijd te minimaliseren. Met dit systeem proberen we het reserveringsproces te vernieuwen en te stroomlijnen. Als u twijfels heeft over de persoonlijke aandacht die u krijgt zodra uw reservering is bevestigd, hoeft u alleen maar de evaluatie te lezen van de zeilers die commentaar hebben geleverd op hun ervaring met het genieten van onze boten. Zodra de reservering is bevestigd en de contacten zijn vrijgegeven, nemen we rechtstreeks contact met u op en sturen we u verschillende video-tutorials over de werking en uitrusting van de boot, de exacte locatie van de boot en kunnen we elke vorm van twijfel ophelderen of verzoek dat u heeft. Veelgestelde vragen - WELKE EXTRA'S HEEFT DE BOOT? Bimini-luifel, koelkast, snorkelmasker, gps/plotter met dieptemeter, zoetwaterdouche, bluetooth-luidspreker, USB-oplader, boegschroef, elektrische ankerlier. - HEEFT U EEN LICENTIE NODIG? JA Spaanse schipper: BNP of hoger Niet-Spaanse schipper: elke kwalificerende titel voor zeevaart in dit schip - ALS IK GEEN LICENTIE HEB, MOET IK EEN SCHIPPER INHUREN? JA. De kosten bedragen € 250 voor een hele dag of € 180 voor een halve dag. Deze wordt gevraagd bij het betalen van de reservering. - KRIJG IK BIJSTAND BIJ VERTREK EN AANKOMST JA Een lid van ons team zal u op de afgesproken plaats en tijd ontvangen zodra de reservering is bevestigd. Hij legt uit hoe de boot werkt, zal de boot aan- en afmeren en zal je helpen bij het tankstation aan het einde van je uitje. -GEMIDDELDE BRANDSTOFUITGAVEN VOOR EEN HELE DAG € 95 De boot wordt afgeleverd met een volle tank en aan het einde van uw uitje helpt onze partner u om de verbruikte brandstof bij te vullen. - IS ER EEN MOGELIJKHEID OM SLEPEN TE GEBRUIKEN? JA Ze worden aangevraagd zodra de reservering is bevestigd. Donut €40. Paddle Surf € 50. Wakeboarden €50. Waarschuwing: maximale snelheid voor het slepen van waterspeelgoed 15 knopen. - WAT IS HET SCHEMA VAN GEBRUIK? Hele dag van 10.00 tot 18.00 uur Verhuur van een halve dag van 10.00 tot 13.45 uur of van 14.15 tot 18.00 uur - KUNNEN DE UREN WORDEN VERLENGD? JA Het wordt gecontracteerd op het moment van inchecken. Kosten € 40/uur -WAT IS NIET INBEGREPEN IN DE PRIJS? Brandstof, schipper, eten en drinken. - MOET IK EEN AANBETALING BETALEN VOORDAT IK VERTREK? JA Deze wordt bij het inchecken gestort. Bedrag €600. - WAT GEBEURT ER ALS HET WEER DE NAVIGATIE VERhindert? U kunt ervoor kiezen om de datum van de reservering te wijzigen (afhankelijk van beschikbaarheid) of het in rekening gebrachte bedrag terug te betalen door 5om - KUNT U DIRECT CONTACT OPNEMEN met 5om via de telefoon of voordat u de reservering bevestigt en de betaling uitvoert via deze website? NEE Het systeem verwijdert automatisch alle contactgegevens met derden in uw chat. Pas als de reservering is bevestigd, worden onze contactgegevens verstrekt. Op dit moment sturen we u video's met instructies voor het gebruik van de boot, hoe u bij het inchecken kunt komen, aanbevelingen voor te nemen routes en informatie die voor u van belang is. -WANNEER/HOE WORDT DE RESERVERING BEVESTIGD? Het wordt bevestigd aan het einde van de betaling via deze website. In het geval van een incident met het betalingsproces, dient u contact op te nemen met de assistentiedienst van deze website. -WAAR IS DE BASISPOORT? Paseo Marítimo de Palma de Mallorca -WELKE ROUTES KUNNEN WE NEMEN? Vanuit onze basishaven zijn er, gezien de ideale ligging, verschillende alternatieve routes. Zodra je je reservering hebt bevestigd, sturen we je video's met verschillende alternatieve routes, prominente plaatsen, eetgelegenheden of een strandclub die je kunt bezoeken. -HOE WEET IK OF DE BOOT VRIJ IS OP DE GESELECTEERDE DATUM? Onze reserveringskalender wordt bijgewerkt, dus als de gewenste datum beschikbaar is, is de boot gratis.U hoeft alleen de betaling via internet te doen en zij zullen ons een verzoek sturen om de reservering zo snel mogelijk te accepteren en te bevestigen. WAT MOETEN WE AAN BOORD NEMEN? Handdoeken, zonbescherming, zakjes met ijsblokjes voor in de ijsbox en houd de meegebrachte drankjes en etenswaren koud, het is aan te raden om warme kleding mee te nemen in geval van bewolkte dagen. IS HET MOGELIJK DRANKEN EN SNACKS AAN BOORD TE BESTELLEN? Wij bieden service voor het verstrekken van zowel drankjes als eten, niet inbegrepen in de huurprijs.
Hola Navegante, te invitamos a leer nuestra selección de FAQ´s para resolver tus dudas previas y minimizar tú tiempo de espera. Con este sistema intentamos innovar y dinamizar el proceso de reserva. Si tienes alguna duda de la atención personalizada que obtendrás una vez confirmada tu reserva sólo tienes que leer la valoración de los navegantes que han comentado su experiencia de disfrutar en nuestros barcos. Una vez confirmada la reserva ...
Hola Navegante, te invitamos a leer nuestra selección de FAQ´s para resolver tus dudas previas y minimizar tú tiempo de espera. Con este sistema intentamos innovar y dinamizar el proceso de reserva. Si tienes alguna duda de la atención personalizada que obtendrás una vez confirmada tu reserva sólo tienes que leer la valoración de los navegantes que han comentado su experiencia de disfrutar en nuestros barcos. Una vez confirmada la reserva y liberados los contactos, contactaremos directamente por y te enviaremos varios videos tutoriales del funcionamiento y equipamiento del barco, la ubicación exacta del barco y podremos aclarar cualquier tipo de duda o petición que tengáis. FAQs -¿QUÉ EXTRAS TIENE LA EMBARCACIÓN? Toldo bimini, nevera, máscara snorkel, gps/plotter con sonda, ducha agua dulce, altavoz bluetooth, cargador USB, hélice de proa, molinete ancla eléctrico. -¿SE NECESITA LICENCIA? SI Patrón español: PNB o superior Patrón no español: cualquier título habilitante para navegación marítima en esta embarcación -¿SI NO TENGO LICENCIA TENGO QUE CONTRATAR PATRÓN? SI. Su coste es de 250 € día completo o 180€ medio día. Se solicitará al realizar el pago de la reserva. -¿TENDRÉ ASISTENCIA EN LA SALIDA Y LA LLEGADA?SI Un miembro de nuestro equipo te recibirá en el lugar y hora acordada una vez confirmada la reserva. Te explicará el funcionamiento del barco, hará el atraque y el desatraque del barco y te asistirá en la gasolinera al final de tu salida. -¿GASTO MEDIO EN COMBUSTIBLE PARA TODO UN DÍA?95 € El barco se entrega con el depósito lleno y al final de tu salida nuestro compañero te asistirá para rellenar el combustible consumido. -¿HAY POSIBILIDAD DE UTILIZAR ARRASTRES? SI Se solicitarán una vez confirmada la reserva. Donut 40€. Paddle Surf 50€. Wakeboard 50€. Advertencia: máxima velocidad para arrastre de juguetes acuáticos 15 nudos. -¿CUÁL ES EL HORARIO DE UTILIZACIÓN? Día completo de 10:00 a 18:00. Alquileres de medio día de 10:00 a 13:45 o de 14:15 a 18:00. -SE PUEDE AMPLIAR HORARIO? SI Se contratará en el momento del check-in. Coste 40€/hora -QUÉ NO SE INCLUYE EN EL PRECIO? Combustible, patrón, comida y bebida. -HAY QUE DEPOSITAR FIANZA ANTES DE SALIR? SI Se depositará en el check-in. Importe 600€. -QUÉ SUCEDE SI EL TIEMPO IMPIDE NAVEGAR? Se podrá optar por cambiar fecha de la reserva (en función de disponibilidad) o devolución del importe cobrado por 5om -SE PUEDE CONTACTAR DIRECTAMENTE CON 5om por teléfono o antes de confirmar la reserva y realizar el pago a través de esta web? NO El sistema elimina automáticamente cualquier dato de contacto con terceros en su chat. Solamente una vez confirmada la reserva se facilitarán nuestros datos de contacto. En este momento le enviaremos vídeos con instrucciones de utilización embarcación, como llegar al check-in, recomendaciones de rutas a realizar e información de su interés. -CUANDO/COMO SE CORFIRMA LA RESERVA? Se confirma al finalizar el pago a través esta web. Ante cualquier incidencia con el proceso de pago deberá contactar con el servicio de asistencia de esta web. -¿DÓNDE ES EL PUERTO BASE? Paseo Marítimo de Palma de Mallorca -¿QUÉ RUTAS PODEMOS REALIZAR? Desde nuestro puerto base, dada su ideal ubicación, hay distintas rutas alternativas. Una vez confirme su reserva le enviaremos videos con distintas alternativas de rutas a realizar, lugares destacados, sitios para comer o beach club para visitar. -¿CÓMO SÉ SI EL BARCO ESTÁ LIBRE LA FECHA SELECCIONADA? Nuestro calendario de reservas está actualizado por lo que si la fecha deseada aparece disponible, el barco está libre.Solo tienes que realizar el pago a través de la web y nos enviarán una solicitud para que nosotros aceptemos y confirmemos la reserva lo antes posible. ¿QUÉ DEBERÍAMOS DE LLEVAR A BORDO? Toallas, protección solar, bolsas de cubitos de hielo para la nevera de hielo y mantener frías las bebidas y la comida que traigáis, se recomienda llevar ropa de abrigo en caso de día nublado. ¿ES POSIBLE ENCARGAR BEBIDAS Y SNACKS A BORDO? Ofrecemos servicio de provisión tanto de bebidas y comida, no incluido en el precio del alquiler.
Ongemodereerde reviews - Gesorteerd van nieuwste naar oudste
Foto's van vorige huurders