BWA is een van de meest erkende semi-rigide merken in Europa en zijn lange ervaring heeft ertoe geleid dat het een assortiment met verschillende series heeft gecreëerd, goed aangepast aan de eisen van de markt met een ontwerp dat niet extreem, discreet, elegant en zonder futuristisch is. vormen, en met een zeer rationele verdeling. De Premium-serie is de beste presentatie van het merk met een rompontwerp met een geaccentueerde V in de boeg en drijvers ...
BWA is een van de meest erkende semi-rigide merken in Europa en zijn lange ervaring heeft ertoe geleid dat het een assortiment met verschillende series heeft gecreëerd, goed aangepast aan de eisen van de markt met een ontwerp dat niet extreem, discreet, elegant en zonder futuristisch is. vormen, en met een zeer rationele verdeling. De Premium-serie is de beste presentatie van het merk met een rompontwerp met een geaccentueerde V in de boeg en drijvers met grote diameter. De twee Suzuki DF 200 geven hem een sportief design, ze caviteren niet en accelereren met grote snelheid en soepelheid. De kracht van 400 pk in het achterschip maakt het mogelijk om met meer dan 40 knopen op topsnelheid te varen, wat verandert in een soepel beest, zeer handelbaar, met het lef van een authentieke racewagen, beheersbaar, snel en met buitengewoon gedrag. Naast het rennen gedraagt hij zich fenomenaal, zowel in krappe bochten als met half gas op de golven. De boog is scherp, glad en voorkomt slaan. Uitstekende motoren in een romp die het allemaal laat zien in vergelijkbare lengtes van hetzelfde merk. Een set die technologie, comfort en elegantie combineert met een hoog niveau van bevaarbaarheid in een kwaliteitsproduct, met een hoge mate van veelzijdigheid in gebruik, met een goede afwerking. De BWA 28 GT heeft een grote bimini en een groot boegsolarium. Er zijn veel kleine dingen waaruit deze semi-rigide bestaat, waarvan de charme onder meer ligt in de discrete elegantie van zijn lijnen. Het achtergedeelte kan ook worden omgebouwd tot een tweede zonnedek door de hoogte van de tafel aan te passen. In het achterschip, voorzien van een dubbel zwemplateau, douche en ladder; het cockpitgedeelte, met een U-vormige omwikkelbank, rondom een in hoogte verstelbare tafel tot daarachter een ruim solarium, aangevuld met een meubelstuk in het middengedeelte met de stuurstand en de boeg met het solarium belangrijk. De opbergcapaciteit in de boeg en achtersteven is opmerkelijk, met grote kisten, met een zeer evenwichtige verdeling, gebruikt, gemaakt voor comfortabele navigatie aan boord. De stuurpositie is comfortabel, veilig en biedt goede bescherming en ergonomie. We zitten comfortabel achter het stuur, zowel staand als leunend op de bank met een voetsteun en een bedieningspaneel met alle indicatoren.
BWA es una de las marcas más acreditadas de semirrígidas en Europa y su larga experiencia le ha llevado a crear una gama con distintas series, bien adaptadas a las exigencias del mercado con un diseño nada extremo, discreto, elegante, sin formas futuristas, y con una distribución muy racional. La serie Premium es la mejor presentación de la marca con un diseño de carena con una acentuada V en proa y unos flotadores de gran diámetro. Los dos Suzuki ...
BWA es una de las marcas más acreditadas de semirrígidas en Europa y su larga experiencia le ha llevado a crear una gama con distintas series, bien adaptadas a las exigencias del mercado con un diseño nada extremo, discreto, elegante, sin formas futuristas, y con una distribución muy racional. La serie Premium es la mejor presentación de la marca con un diseño de carena con una acentuada V en proa y unos flotadores de gran diámetro. Los dos Suzuki DF 200 le confieren un diseño de corte deportivo, no cavitan y aceleran con mucho reprís y suavidad. La potencia de 400 Hp en la popa permite navegar a más de 40 nudos de punta que se transforma en una fiera suave, muy manejable, con nervio de auténtico bólido, manejable, veloz y con un comportamiento extraordinario. Además de correr, se comporta fenomenalmente, tanto en giros cerrados como a medio gas sobre las olas. La proa es afilada, es suave y evita el pantoqueo. Motores sobresalientes en una carena que lo tiene todo demostrados en esloras similares de la misma marca. Un conjunto en el que combinan la tecnología, el confort y la elegancia, con la navegabilidad de alto nivel en un producto de calidad, con un alto nivel de polivalencia de uso, con buenos acabados. La BWA 28 GT trae un bimini amplio y un gran solárium de proa. Son muchas las pequeñas cosas que configuran esta semirrígida, cuyo encanto está, entre otras, en la discreta elegancia de sus líneas. La zona de popa también se puede convertir en un segundo solárium ajustando la altura de la mesa. En la popa, con doble plataforma de baño, ducha y escalera; la zona de la bañera, con un sofá envolvente en U, en torno a una mesa que se puede ajustar en altura para formar un espacioso solárium detrás, complementado por un mueble en la zona central con el puesto de gobierno y la proa con el solárium principal. Es destacable la capacidad de estiba en proa y popa, grandes cofres, con una distribución muy equilibrada, aprovechada, hecha para navegar cómodamente a bordo. El puesto de gobierno es cómodo, seguro y ofrece buena protección y ergonomía. Ante el volante vamos cómodos, tanto de pie como apoyados en el banco con reposapiés y con un panel de control con todos los indicadores.