Lomac opgeknapt, worst vervangen, nieuwe console, recente bekleding, zeer aangenaam achterdek, deze ruime semi-rigide gaat zeer goed door de zee en verbaast met zijn reactiviteit. Voorzien van een diesel binnenboord motor, zowel de flexibiliteit in de hand als de open ruimte aan de achterzijde maken het een zeer prettige boot. De geadverteerde prijzen zijn inclusief de boot en de schipper exclusief brandstof, het kost ongeveer 200 € / dag voor ...
Lomac opgeknapt, worst vervangen, nieuwe console, recente bekleding, zeer aangenaam achterdek, deze ruime semi-rigide gaat zeer goed door de zee en verbaast met zijn reactiviteit. Voorzien van een diesel binnenboord motor, zowel de flexibiliteit in de hand als de open ruimte aan de achterzijde maken het een zeer prettige boot. De geadverteerde prijzen zijn inclusief de boot en de schipper exclusief brandstof, het kost ongeveer 200 € / dag voor diesel.
Lomac refait à neuf, boudin remplacé, console neuve, sellerie récente, plage arrière très agréable, ce semi-rigide spacieux passe très bien la mer et étonne par sa réactivité. Doté d'un moteur inboard diesel, la souplesse en main ainsi que la place dégagée à l'arrière font de lui un bateau très agréable. Les tarifs annoncés comprennent le bateau et le skipper hors carburant, il faut compter environ 200€/jour pour le gasoil.
Lomac refait à neuf, boudin remplacé, console neuve, sellerie récente, plage arrière très agréable, ce semi-rigide spacieux passe très bien la mer et étonne par sa réactivité. Doté d'un moteur inboard diesel, la souplesse en main ainsi que la place dégagée à l'arrière font de lui un bateau très agréable. Les tarifs annoncés comprennent le bateau et le skipper hors carburant, il faut compter environ 200€/jour pour le gasoil.